כל מה שצריך לדעת על מרכזיות תקשורת

בעל עסק, לפני שאתה בוחר במרכזיית תקשורת, ריכזנו עבורך מגוון מידע וטיפים אשר יעזרו לך לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבור העסק שלך.

מהן מרכזיות תקשורת?

מרכזיות תקשורת מהוות בעצם את מרכז העצבים של התקשורת הארגונית. הן המתווכות של התקשורת הפנים ארגונית ודרכן מתבצעת גם התקשורת היומיומית עם הספקים והלקוחות והן מחברת בין שלוחות הטלפון של העסק לקווי הטלפון החיצוניים.

מרכזיות תקשורת

מרכזיות משוכללות יעניקו לכם מבחר שירותי תקשורת, בהם נתבי שיחות, הקלטת שיחות, מערכת רישום שיחות ועוד. השאיפה כיום היא לעשות הכול פשוט ככול האפשר, כאשר עולם התקשורת נמצא בחוד החנית של המגמה הזו. בשל כך חברות מובילות מקנות כל אחת תנאים שונים ללקוחות, הטבות ושירותים, בזמן שבין החברות השונות נמצאות 4 חברות מובילות בתחום המרכזיות, ביניהן:

Voicenter

חברה העוסקת בתקשורת ארגונית והתאמת מרכזיות לצרכי הלקוחות, בעוד שהחברה מציעה חיבור ללא הגבלה ללא גבולות גאוגרפיים, התקנת תוכנה, התאמה לבית העסק, תוך אבטחה וחיבור פשוט ומושלם. Voicenter מציעה קבלת כל השירותים במקום אחד, תמיכה ושירותי תפעול ללקוח, התאמה אישית של פתרונות תקשורת והתאמת מרכזיה המאפשרת גמישות, מנגינת המתנה ומנגנון שיחות חכם. כמו כן, יש לציין לטובה את התמיכה הטכנית של החברה, כשניתן לפנות אליהם במגוון אפיקים ולקבל סיוע מידי ואדיב במיוחד.

בזק

בזק הינה חברת התקשרות הראשונה והוותיקה בישראל, שמצטרפת לתחרות על ליבם של הלקוחות העסקיים והפרטיים. בכל הנוגע למרכזיות תקשורת: החברה מציעה מרכזייה בהתאמה אישית לצרכי העסק, מגוון שיחות לחו"ל ללא עלות, חסכון בעלויות, שיחות חינם, קבלת ניידות ושליטה מרחוק במערכת התקשורת, כמו גם אפשרות למרכזייה המושתת על טכנולוגיית ענן.

פרטנר

חברת פרטנר נחשבת אחת מספקיות התקשרות הגדולות בישראל, והיא מציעה ללקוחות מרכזיית UP חכמה, העובדת על קווי SIP משמע: מרכזייה המותקנת על גבי רשת האינטרנט. המרכזייה החכמה של פרטנר מקנה העברת דיבור באמצעות רשתות האינטרנט ורשת נתונים וזאת על ידי קידוד דיגיטאלי. החברה מציעה חסכון משמעותי באמצעות התקשרות פנים ארגונית בארץ ובחו"ל, שליטה באמצעות ממשק אינטרנט, ניידות לכל מכשיר המחובר לרשת האינטרנט, קבלת דוחות ביצועים של המערכות, כמו גם תיעוד ושמירה בטכנולוגית ענן, תוך אספקת מרכזייה חכמה, גמישה הנחשבת מעולה עבור ארגונים שעוברים שינויים.

תדיראן טלקום

חברת טלקום עוסקת כבר שנים בתחום התקשורת בעוד שהיא מציעה מרכזיית תקשורת חכמה לעסקים וארגונים גדולים. החברה מציעה מעבר מטלפון קווי למרכזיות מתקדמות המשולבות בUC&C  על מנת לבצע ניהול תקשורת ארגונית בצורה חכמה ומודרנית המשלבת וזאת בין מכשירים ניידים ונייחים. החברה פועלת תוך שילוב בין מערכות Pure VoIP  עם טכנולוגיית גיבוי שיחות ושמירת נתונים בענן. עוד מקנה תדיראן טלקום מרכזייה עם מגוון פתרונות נלווים, כמו: רשמי שיחות, מערכות הקלטה, נתב ומענה קולי חכם, מערכת חכמה לזיהוי דיבור, מרכזיות עם מוסיקה בהמתנה ועוד.

להלן מספר גורמים שחשוב לתת עליהם את הדעת כאשר אתם בוחרים מרכזיית תקשורת עבור בית העסק שלכם:

בזמן שאתם בוחרים את הספק או החברה שתקנה לכם את שירותי הטלפוניה והתקשרות בבית העסק, שימו לב למענה של חברת התקשורת על הצרכים שלכם, וודאו כי אתם מקבלים פתרונות ניהול מוקד טלפני, פתרון לניהול כלים, הפקת דוחות, תמיכה בשפה העברית, תוך התאמה אישית למבנה העסק, הארגון או החברה.

וודאו כי לחברת התקשורת מערך תמיכה פעיל, טכנאי שיגיע לשטח בעת הצורך, תוך התאמת המרכזייה לדינאמיות של בית העסק.

לסיכום, בחירת מרכזייה אינה אמורה לארוך זמן רב, בעוד שבחירת חברה טובה ואמינה אשר יכולה בפשטות להתאים ולהעניק לכם את הטוב ביותר – תאפשר תקשורת נכונה, חסכנית ויעילה בבית העסק.

נגישות